lördag 7 augusti 2010

Det varvas ner

VARVAS NER görs det inte hos grannen som har30-årsfest för sonen. Hörs härliga skratt och röster från granntomten. Grattis Henrik!

Hos familjen Larson börjar docklugnet lägra sig efter en hektisk dag.
Axel har somnat på min mage i bärselen. Där sover han som bäst den lille killen:-) Han är för underbar ska ni veta. Glad och charmig som få. Det krävs inte mycket för att han ska skratta så att hela ansiktet spricker upp som en stor strålande sol. Och så himla charmig! Den som inte charmas av min son kan nog aldrig charmas.

Agnes och Daniel har krupit till sängs för att varva ner med godnattsagor innan det är dags att sova. Ja, alltså inte för Daniel , men för skruttungen som såg totalt förbi ut av trötthet...
De två sistnämnda har varit och lekt på Agnes blivande förskolegård idag. Vi känner att vi lite smått vill vänja henne så gott det går vid tanken och känslan på att börja dagis. Hm, inte lätt...Men hon och pappa hade hur som helst haft jätteroligt på gården och lekt så att Agnes var högröd i ansiktet när hon kom hem:-)

Middag intagen. Blev Libanesiska bröd fyllda med Tacoköttfärs, sås, riven ost och grönsaker. MUMS! Till det drack vi ett delikat rött vin.

Nu sitter jag här och hoppas på att maken snart kommer ut från nattningen med dottern så att jag kan säga att jag älskar honom. Här är så fullt upp från morgon till kväll att vi knappt hinner med att säga de viktigaste orden: JAG ÄLSKAR DIG DANIEL!

1 kommentar:

  1. Blir helt glad av o läsa denna texten! Låter helt underbart trots att ni har fullt upp!
    Små barn är bara sååååå underbara! :)

    SvaraRadera