måndag 2 augusti 2010

För smal

Jag brukar vara mycket uppmärksam och tycka att många av elitidrottarna är alldeles för smala. Är det sunt att se ut så som de gör?
Men ni som såg Blanca Vlasic, visst är hon snygg? Snygg, vacker, graciös och utstrålande av ett stort lugn.
Hon är smal, men det finns personer som kan bära en sådan smalhet och det tycker jag att Vlasic gör.
Makens reaktion igår var "Fy sjutton vad mager hon är!" Jag blev positivt överraskad av hans kommentar - att han ser att hon är för smal. För det är hon även om jag tycker att hennes långa kropp på något sätt kan smälta hennes smalhet.

Hm, detta blev ett ganska ointressant inlägg... Sorry:-(

2 kommentarer:

  1. Ska förklara mitt svar system:
    i den bloggen jag har så får jag upp när du kommenterar, sen finns där en fin liten knapp som heter svara. Där svarar jag :P (tror att där ska vara en lite ruta man kan kryssa i om man vill ha ett meddelande när man får svar...)
    Vet ju inte var jag ska svara dig här inne haha... (o förresten höll jag på att svara dig inne på min blogg igen :P )

    SvaraRadera
  2. Hm, har du kryssat i rutan under att du vill ha det?

    SvaraRadera