måndag 14 mars 2011

FYND

Jag bara måste skriva om helgens fynd. Två gånger per år är det stor barnklädesloppis i Slimminge, strax utanför Skurup. Vårloppisen var nu i lördags, och jag och Nicole lämnade då våra små guldklimpar hemma hos resp. pappor och tillbringade sen tre härliga timmar bland barnkläder.
Det var så kul!!!!! Och jisses vad jag shoppade = fyndade.
Jag inhandlade i stort sett hela vår- och sommarkollektionen till båda barnen (inkl. gunnistövlar o jumpadojor till båda två och sandaler till Axel samt jackor till båda två) för endast 395 spänn!!! De´ ni! Fick med mig hur mycket tröjor, byxor, klänningar mm som helst

Haha, och idag gick jag ner till byn för att köpa en solskyddsbaddräkt till Agnes; 200:- Ett plagg för 200:-) Lite skillnad mot två fulla kassar kläder för ca 400...

Hur som helst så är mina båda älsklingar redo för våren och den kommande sommaren. Vad gäller lkäder iaf...

Denna dag började tidigt. Redan 8.20 klädde jag mig och barnen i en mix av regnkläder och vinterstass och gav oss ut i lekparken. Vi tillbringade två uppfriskande timmar i parken och varvade lek med f.m-fika.
Nicole och Alicia (jämngammal med Axel) var med oss den största delen av tiden. Jättekul! Det blir så mycket roligare i en lekpark när man är flera.

4 kommentarer:

  1. Att fyndshoppa på barnbasarer är toppen. Jag fattar inte att en del bara kan tänka isg nya POP-kläder. Det finns ju annat man vill lägga pengarna på även om POP-kläder oftast är jättefina.
    Ha en bra dag.

    Ulrika

    SvaraRadera
  2. Shopping är super härligt älskar kläder.
    :D

    Idag har jag ätit bakelse på stan med mamma
    utan så värst mycket ångest.
    Super glad att det funka :D

    Kramar

    SvaraRadera
  3. Ja den där loppisen var verkligen toppen, har redan börjat ladda inför höstens:-)

    Tack för en riktig toppendag!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Låter som du fyndat en hel del..kul! Kram på er!

    SvaraRadera