fredag 18 mars 2011

Haha - fler nya vindar

IPHONE 4 - kommer snart att finnas i min ägo. Glädjer mig som ett litet barn:-) Mitt gamla abonnemnag går snart ut och Daniel behöver en mobil med kontantkort, så han tar över min gamla mobil när min IPHONE kommer på måndag. Shit vad jag längtar. Barnsligt? Det måhända. Men jag tycker det ska bli jättekul!

Och så har jag blivit utsedd till Testpilot hos Smartson. Ska testa Colour Cather under en tid och blogga om det i deras egen blogg. Spännande!
Colour är ett medel som gör att man kan blanda alla färger i maskinen utan att något missfärgas och alla kläder behåller sina färger utan att blekas.
Men vågar jag lita på detta? Kan man lägga i en helt ny röd tröja tillsammans med beige byxor...?Hm...Tror att jag får hem Colour catcher medlet på måndag och får väl sätta igång att testa...

Just nu sover båda barnen. Agnes brukar inte vila middag längre, men efter att ha vaknat redan 05.30 i morse så klarade hon inte att hålla sig vaken hela dagen. Inget mig emot:-) EGENTID!
I kväll ska här bakas pizza och fredagsmysa.
Daniel har varit i Malmö i dag i ett för alla utanför familjen, hemligt ärende, samt köpt en bobby car till Axel (1årspresent!) samt handlat lite öl till kvällen. Själv avstår jag helt från alkohol så länge jag är såhär trött och får minmalt med sömn på nätterna. Axel är stökigare än stökigast. Vet inte vad som har hänt med honom.

Livet känns just nu härligt positivt - och jag ska nu stänga av min dator och bara njuta. KRAM på er!

5 kommentarer:

  1. Lotta...det är väl alltid kul med en ny telefon..min har antikvärde som döttrarna säger här:) men snart så blir det nog en ny här med.

    Ska bli spännande att höra om Colour Cather.

    Så det blev en bobby car..kul!

    Länge sedan vi gjorde hemmagjord pizza får nog bli det här framöver.

    Ha en mysig kväll! Kram!

    SvaraRadera
  2. Jag börjar lära mig min Iphone nu och tycker mer och mer om den :o)

    Colour catcher är jättebra! Använder det OFTA!

    Är det vad jag tror att Daniel gjorde i Malmö?!

    Tänk att jag är vaken fortfarande... kanske för att jag ska försova mig imorgon... vi ska prova zumba kl 10 ;o)

    Kram och gonatt <3

    SvaraRadera
  3. Roligt med nya telefonen. Jag har oxå en ny....(som går att ladda:-)) fick dock nöja mig med att ärva Toms gamla nu när han fått jobbtelefon:-)

    Nu blev jag nyfiken på vad Daniel hade för ärende, spännande spännande:-)

    Alicia fick feber idag igen stackaren, tar alltid emot att ge vaccinet när dom blir dåliga:-( Men vi kan juh se hur hon mår imorgon em. På söndag kan det bli lite tajt. Ska på dop 12.30.

    Hoppas att ni haft/har en trevlig kväll och att ni får en riktig mysdag imorgon:-)

    Kramar

    SvaraRadera
  4. Jag ÄLSKAR min iPhone4!!!

    SvaraRadera