onsdag 16 februari 2011

Jag hade en härlig dag med sonen, 10månader, och väninnan Nicole med sin dotter Alicia, 10,5 månader, i Ystad igår.
Vi trotsade de kyliga vindarna och tog Pågatåget mot den vackra orten 2,5mil hemifrån.

Efter att ha besökt HM, med vaken lillkille och sovande lilltjej, så intog vi MAX. Mums:-)
Nicole och jag beställde Dagens, som hette "Skrovmål". Hmmm, låter varken gott eller nyttigt...Men det förstnämda var det, måste jag allt säga. Nyttighetsaspekten kan vi lämna där hädan.
Axel och polaren Alicia fick nöja sig med mat hemifrån. Och det var iaf min storätande son lycklig över. Alicia däremot är inte lika glad i mat...

After lunch var det dags för Ystad lasarett för Axel. Koll i öronen på öron/näsa/hals efter öroninflammationen han hade i höstas. Läkaren sa att det ser förkylt ut i öronen (hm...undra hur det ser ut) så Axel har fått ännu en tid i juni.

Ett par till affärer och sedan blev det tåget hem till lilla Skurup igen.

Väl hemma möttes Axel och jag av den andra hälften av familjen. LOVE YOU!

2 kommentarer:

  1. Låter som ni hade en härlig dag igår. Hoppas ni får en mysig dag idag med. Kram på er!!

    SvaraRadera
  2. Gillar mycket att du börjat blogga igen :)
    Har tittat in på din blogg med jämna mellanrum för att se om du lagt upp något nytt.
    Har saknat din blogg :)
    Har dock inte orkat kommentera något (tills nu).

    SvaraRadera