onsdag 23 februari 2011

Victoria och Daniel väntar tvilligar!!!!!

Hahahaha, trodde ni va!!!!

Var jag rolig nu eller? Jag snodde faktiskt detta från Ebba von Sydow som hade det som rubrik på ett blogginlägg som hon ansåg viktigt och som hon ville dra läsare till. Det lyckades! Nu gör jag detsamma  -utan att ha något annat viktigt att förmedla så får vi se hur många av er som reagerar och hur.

Lämna gärna en kommentar och berätta vad du tänkte när du såg rubriken.

Kram och ha en underbar onsdag // Charlotta

4 kommentarer:

  1. Tyckte det lät lite overkligt men vem vet?

    Kram ulrika A

    SvaraRadera
  2. Du lyckades!! :) Jag tänkte att det måste vara seriöst för annars hade du inte skrivit det! :) Sen hann jag tänka medan jag öppnade sidan att de kanske fått hjälp med att bli med barn, för det var nån läkare som uttalade sig nån gång om att Daniel inte skulle kunna få barn på naturlig väg pga sin njursjukdom. Om nu det är sant ens! Och då tänkte jag att det kanske är därför det blev tvillingar för att de har gjort provrörsbefruktning eller nåt sånt! Så mycket hann jag tänka! Kul! :)

    SvaraRadera
  3. Ja du hann verkligen tänka en del Elna. Tack för att du delar med dig!

    SvaraRadera
  4. Ja den rubriken drar nog till sig läsare:) Nej det är inte sant tänkte jag..men om det vore så tänkte jag vad kul!!

    SvaraRadera