torsdag 24 februari 2011

Så kan det kännas

HÄRLIGT, ja helt underbart känns livet ibland. Så det liksom spritter i en.
Konstigt att jag kan känna så efter en natt då Axel haft krupp och jag varit vaken i stort sett hela natten.
Jag är övertygad om att det är kärleken som gör att jag känner mig så lycklig.
Kärlek till och från min familj. Herrejisses vad fantastisk den är.

Det är trollungen Axel som ofta håller mig vaken om nätterna, men samtidigt är han 1/3 av de finaste människorna här på jorden som gör mig så lycklig.

Vi behövde aldrig åka in till sjukhuset med Axel i natt, utan det räckte med att ta upp honom ur sängen och ha honom i iskalla luften en stund. Men rossel och andnöd hördes hela natten från honom.

Idag skiner solen från en klarblå himmel, och det hjälper till att ge mig lyckorus:-) Efter lunch väntar bybesök med lilla Alicia och hennes mamma Nicole. Det ser jag och barnen fram emot.

Ha det bäst kära vänner.

2 kommentarer:

  1. Jag har tagit ett beslut idag.
    Efter att ha ätit jätte dåligt flera
    dagar.
    Samt inte ätit alls tills för någon timme sedan.

    Detta är inget liv jag vill leva.
    Jag vill leva ett liv och inte bara överleva.

    Jag står vid vägskälet nu.
    Utan varken karta eller kompass.
    men jag ska försöka hitt rätt
    till slut.
    För mitt liv kommer inte sluta
    bra ananrs.
    Min kropp håller redan på att lägga av
    pga alla självmordsförsök
    Min smärta i kroppen blir sämre av att
    jag inte äter.

    Jag ska lämna detta nu. Gå den andra
    vägen,
    Super läskigt.
    Men jag blir flickan som valde livet.

    Hoppas du har en bra kväll.
    kramar Hanna

    SvaraRadera
  2. Heja idg Hanna!!!! Japp DU SKA LÄMNA DETTA NU och få leva fritt och kul.

    KRAM

    SvaraRadera