måndag 21 februari 2011




 Efter lunchen packade jag in mina två små barn i varma overaller och placerade de i vagnen där de satt och pratade med varandra på vägen tillbiblioteket.

Sista biten ville dock Agnes gå själv. Då flög nappen ur munnen och när hon fick syn på bibliotket fullkomligt rusade hon. Ett av hennes absoluta favoritställen

Självklart tittades det i böcker - men som ni ser på fotona finns det myyyyycket att göra på byns bibliotek.



Molly Muspussel:-)


BUSKILLEN

Dagen avslutades med fika på
 Konditori Centrum.



JAG HAR HAFT EN UNDERBAR DAG MED MINA ÄLSKADE BARN!


4 kommentarer:

  1. Ser ut som ni har haft en mysig dag. Hoppas kvällen fortsätter så med. Kram!

    SvaraRadera
  2. Myyyys! Vilken härlig dag ni haft:-)

    Cs hemskt gärna på torsdag:-)

    Sååå skönt att nätterna går bra, det har gått bra med Alicia med. Inatt var hon dock lite orolig, men jag tror att det har med nästäppan att göra. Ikväll fick hon iaf nässpray så jag håller tummarna för att hon ska kunna få sova lite bättre då hon varit väldigt trött under dagen.

    SvaraRadera
  3. Det är ju jätte skönt att få vara ute, Helst under hösten/vintern,
    Då är det ju värsta kanon luften, Frisk

    Jag var till ätstörningsenheten idag. Det gick kanon bra.
    Vi har jobbat fram mål,
    Sedan kommer vi gör utvärderingar eftr 5 veckot. Så det inte går någon tid i slöseri.

    Jag ska dit om 2 veckor nästa gång. Fram tills det ska jag försöka äta 6 gå¨nger om dagen.
    Även när jag är själv. Sedan om det är 1 tugaa mat eller 1 frukt. Helst en måltid.
    Men det bryr jon sog inte om idag.

    Sedan m¨ste jag minska massor i te drickande och
    absolut min cola light.
    Sedan ska jag skriva mat dagbok. Varje dag och direkt efter alla måltider jag ätit. Om vad när och med vem
    Samt om jag kräks
    Sista är skriva tankar ångest allt jag
    har efterråt.
    Det låter som värsta jobbia läxan.
    Men jag ska ge järnet. Men dom informera att
    jag kommer få mera ångest och värre andra tankar.
    Så det är skrämande,
    Är det jobbigt när man börjar bli friskare?
    Hur orkar man det?
    Hoppas du får en bra kväll.

    SvaraRadera
  4. Så himla härligt! Påminns om att vi också har så mycket mysigt och kul att se fram emot! Och det är så himla mysigt nu också! Hoppas att det också funkar med nätterna snart för er! Kramar!

    SvaraRadera